بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Wahduhhh, Jangann Nanges ye :) Kami akan membantu andaa ..
Kepada Pelanggan terhormat yang ingin menukarkan barangan yang dipesan mengikut polisi Meowmeow Shopaholics ialah :

Customer boleh memberi Email kepada pihak kami setelah 24 Jam tempahan selamat sampai kepada anda .

Barang tersebut haruslah kembali kepada pihak kami dalam masa 3 hari sahaja .

Barang tersebut haruslah tidak digunakan lagi dan masih dalam keadaan asal seperti bungkusan yang sama.

Anda diminta untuk melengkapkan maklumat pemulangan :
- nama :
- No unik barangan :
- Sebab pertukaran :
- Traking number :
PERTUKARAN DAN PEMULANGAN HANYA BOLEH DILAKUKAN APABILA

Berlaku kerosakan teruk pada barang tersebut

Barang yang dapat berlainan sama sekali dengan barang yang ditempah
PERTUKARAN DAN PERMULANGAN YANG TIDAK SAH

Warna barang yang dapat dan gambar adalah tidak sama sekali EXACTLY

Ukuran yang berbeza daripada yang tertulis
ツHappy Shopping with Meowmeow Shopaholics ツ